O nás....

 

Naša  myšlienka  otvoriť zariadenie pre deti s celodennou starostlivosťou od jedného roka sa stala reálnou v roku 2014 . 

Naším cieľom bolo vybudovať moderné a nadštandardné detské zariadenie, ktoré dopĺňa rodinnú výchovu počas zamestnania 

rodičov detí a poskytuje  kvalitné a kvalifikované výchovné a vzdelávacie služby( v prípade potreby aj špeciálnopedagogické).

V súčasnosti  značku HAPPY TOWN tvoria dve zariadenia :

 

Súkromná materská škola

zaradená do siete škôl a školských zariadení Slovenskej republiky Rozhodnutím Ministerstva školstva vedy, výskumu a športu SR 

číslo 2016-13695/20877:5-100B zo dňa 26.05.2016 

Súkromné detské jasle

registrované  v Registri poskytovateľov sociálnych služieb Banskobystrického samosprávneho kraja ako zariadenie starostlivosti 

o deti do troch rokov veku dieťaťa : Identifikátor 378.1

 

Výchovno vzdelávací proces v jednotlivých zariadeniach organizujú a o detičky sa starajú kvalifikovaní pedagogogickí zamestnanci.                                                                                                                                                          

Rodičovské združenia u nás prebiehajú formou individuálnej konzultácie, reagujú tak na aktuálne potreby v priebehu celého roka. 
 
HAPPY TOWN má vlastnú kuchyňu, stravu  pripravujú zamestnanci s odbornou spôsobilosťou na prípravu jedál v súlade so
stravovacími  normami Ministerstva školstva vedy výskumu a športu SR. Má vypracovaný HACCP.  
 
 
Spolupracujeme     :  Súkromné centrum voľného času v Banskej Bystrici  

                                             - Hudobná škola YAMAHA

                                    

 

       

PREČO HETEROGÉNNE TRIEDY _?

  Našou filozofiou je pre množstvo osobnostných výhod  vytvárať heterogénne 

  ( vekovo zmiešané kolektívy. V našej súkromnej materskej škole preto 

  máme   zmiešanú triedu detí od 3 - 7 rokov.Takto usporiadaná trieda

   je pre deti najprirodzenejšia ( rodinný model).

   Heterogénne triedy u nás a ich výhody :

 
1. Heterogénne triedy poskytujú väčší priestor pre spoluprácu.
 
2. Prijaté pravidlá skupinového spolužitia prijímajú deti lepšie, 
    keď ich od nich nevyžadujeme len MY - DOSPELÍ, ale aj staršie deti 
    a sú im zároveň  príkladom.
 
3. Staršie deti poznávajú v zrkadle mladších svoju zrelosť, 
    čím sa zvyšuje ich sebavedomie.
 
4. Staršie deti pri vysvetľovaní mladším deťom musia svoje vedomosti 
     štrukturovať, aby ich mohli zrozumiteľne odovzdávať mladším deťom
     ( pretože len to , čomu človek porozumie, môže vysvetliť druhému človeku
      - staršie deti si tak rozširujú svoje schopnosti a zručnosti). 
 
5. Deti sa navzájom učia spôsobom, ktorý nemôžu nahradiť 
    ani učitelia, ani rodičia.
 
6. Vekovo odlišné skupiny oplyvňujú rozvoj reči dieťaťa, dochádza  

    k prirodzenej nápovede starších detí, k aktivácii slovnej zásoby.

7. Vo vekovo zmiešanej skupine sa deti rýchlejšie vyvíjajú.

8. Staršie deti sa učia tolerancii, ohľaduplnosti, cítia sa byť dôležité

    (prosociálne zručnosti).

9. Nové deti sa lepšie adaptujú na pobyt v materskej škole, pretože

    vstupujú do kolektívu starších detí, ktoré už neplačú.